Insights Discovery

Insights Discovery to model opisujący indywidualny styl funkcjonowania.
Główna idea narzędzi i programów opartych na modelu Insights Discovery to wzajemne poznanie i zrozumienie swoich zachowań, ich akceptacja oraz taka modyfikacja, która umożliwi maksymalizowanie korzyści płynących ze współpracy.
Jak działa?
– opiera się na typologii osobowości C.G. Junga, a dokładnie trzy zdefiniowane przez niego wymiary: Ekstrawersja-Introwersja, Myślenie-Uczucia oraz Doznania-Intuicja,
– składa się z trzech profili: Profil Indywidualny Insights Discovery, Profil Discovery Full Circle oraz Profil Efektywności Zespołu Insights Navigator oraz czterech programów: Program Insights Discovery- Efektywność Indywidualna, Program Insights Discovery- Skuteczna Sprzedaż, Program Discovery- Efektywność Zespołu, Program Navigator- Efektywność Zespołu (kontynuacja programu Discovery),
– jest przygotowywany na bazie odpowiedzi udzielonych w Kwestionariuszu Preferencji Insights Discovery.
Korzyści z zastosowania Insights Discovery:
– pogłębisz swoją samoświadomość, a zdobyte informacje wykorzystasz zarówno w działaniach coachingowych, jak i szkoleniowych,
– odkryjesz przyczyny mało efektywnego funkcjonowania zespołu,
– znajdziesz rozwiązania i wdrożysz je do firmy,
– zbudujesz mocne relacje między poszczególnymi członkami zespołu, oparte na wzajemnym zaufaniu, szacunku i zrozumieniu oraz szczerości,
– rozwiniesz umiejętności swoich menedżerów, aby byli świadomi własnego stylu zarządzania i jego wpływu na innych a także potrafili skutecznie motywować swoich pracowników i nimi zarządzać,
– rozwiniesz umiejętności swoich przedstawicieli handlowych, aby lepiej rozumieli potrzeby klientów i dopasowywali swoją postawę do ich typów osobowościowych, co pozytywnie wpływa na wyniki sprzedaży,
– zbudujesz zintegrowany zespół pracowników i umocnisz wzajemne relacje wewnątrz zespołu,
– stworzysz wspólną, skuteczną platformę komunikacji pomiędzy różnymi działami firmy.
Zastosuj model Insights Discovery, aby dojrzale i bezpiecznie zarządzać ludźmi, relacjami praz projektami.
